четвер, 8 грудня 2016 р.

«Правам людини – належну увагу»
8.12.16 з метою підвищення правової культури серед користувачів до Дня захисту прав людини бібліотекар Мартишева С.С. сумісно з юристом Вололовцевою О.І. в економіко - правовому коледжі провели правовий тренінг «Правам людини – належну увагу», який допоможе уміло користуватися своїми правами і добре виконувати свої обов'язки, адже від обізнаності молоді з правових питань залежить те наскільки ефективно молоді люди будуть вміло користуватися своїми законними правами та не порушувати законні інтереси інших.
Із правовими питаннями ми зустрічаємось часто. Звичайно неможливо знати детально всі закони. Але основне, що стосується нас, ми повинні знати. Це і є мета зустрічі. Після закінчення заходу бібліотекарі запропонували присутнім переглянути віртуальну виставку «Мої права – моє життя», яка допоможе уміло користуватися своїми правами і добре виконувати свої обов'язки, адже від обізнаності молоді з правових питань залежить те наскільки ефективно молоді люди будуть вміло користуватися своїми законними правами та не порушувати законні інтереси інших. Доповненням заходу став показ відеоролика «Права людини».
Також в бібліотеці ім.. О. Пушкіна була проведена година права з групою читачів 5-9 класів «Вчинок і відповідальність.» та правова гра для учнів другого класу ЗОШ №5 «Правовий словничок».



До Дня захисту прав людини в читальних залах дорослого та дитячого (5-9 класів) відділах були оформлені книжкові виставки «Мої права – моє життя», «Я маю право… Кожна людина має право».

Немає коментарів:

Дописати коментар